Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2021 17:13 - Право на отговор
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2382 Коментари: 14 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Виждаме, че ме е налазил бръмбар, не колорадски, а "холандски." Какъвто и да е бръмбарът , народът казва че ще те заведе при фекалии. Точно за това, ще използвам правото си да отговоря не на " холандеца" бръмбар/Ето откъде идвало " Летящия холандец/, а на колегите блогъри, които ми писаха и в коментари, други на лични, да не се занимавам с Жоро, че бил голяма беля, че бил такъв и онакъв, че някои сте си взели белята, а после ви тормозел и по домовете ви, пътувайки в различни градове. Че да се занимаваш с Жоро , било занимание садо-мазохистично . С две думи , ако изведем общ знаменател на съветите, той се свеждаше до" подмини простака с мълчание". Разбирам добрите намерения колеги, но животът ме е научил, че простотията трябва да е на "показ" -от зародиша и. Подминаваш ли простака, ще настъпи време и ще ти се наложи /извинявам се предварително за израза/ да го "подмиваш". 10 години и повече бяхме теляци на един гамен, сега се цанихме по всичко личи на такива от същата порода. Историята ми със Жоро с две думи е следната. Появи ми се преди две , три години изневиделица на лични и почна да заплашва, да се сприятелява, да ми обяснява , че почва друг режим в блога...С две думи , почна да се прави на Ботев" Тук се слуша , моята воля, аз съм капитан" Капитан, капитан...свикнал съм на военни, пък и на други звания...После се появи на лични в женски образ-Кортина. И там бла..бла... С две думи , посредствено пародиране по Станиславски. Не бе нужно да си лингвист, че да разбереш за какво иде реч. Е по аналогия с "Танцуващият с вълци" си помислих за " Танцуващ с профили" И така толкова време. То бяха покани да се надстрелваме, да се борим, шах да играем, да се състезаваме по готварски умения И всичката тази енергия, свободно за губене време, не е в пенсионер като мен, а във водещ програмист, сериозен работодател и собственик на достатъчно /никога не е достатъчно/ недвижими имоти, колекционер , библиоман , спортист с международни състезания в миналото... Това което не знаехме за него до днес, е че е и тенор с диалект...Е чухме го. И сега към " Танцуващия с профили" Жорко, сбъркал си "дирека" на който да се чешеш. Никога не съм се вманиачавал на тема хранене. Винаги съм смятал, че дядо Боже , или Природата ни е дала наблизо необходимото ни за здрав и смислен живот. Единствено вметнах някъде в коментар , че от това което съм чел за елдата знам че е много полезна, но лично аз не я харесвам. И коригирах , че не е от семейството на зърнените храни, а колкото и чудно на лапада . Прочел, а не произвеждал елда. Другото което публично споделих е залитането по добавки и "супер храни" на внук ми и тренерът му. Смята че е бавен/ според мен не-187 см на 14 години и 73 кг, не може да е спринтьор/ и се съсипваше тренировки и диети. Това съм казал и не разбирам защо ми показваш тази храна , а и търсиш отговор. Жоро, доцент по хранене се нарича диетолог, доцент по пикане се нарича уролог, доцент за объркани хора се нарича психолог, а ти вземи направление/отново се извинявам, за внушението пред колегите/ за академик ГИНЕКОЛОГ



Гласувай:
5



1. petgrig - В този бред,
15.04.2021 17:41
който си избълвал тук, липсват няколко уточнения:
- Жоро подхвана теб, Икокото, Пръцко и сие заради гаврите ви с блогъри, които напуснаха заради вас и от които имаше какво да се научи. За разлика от вас.
- Жоро е казвал много пъти, че езикът, който използва срещу вас, го е взел назаем от вас. Факт е, че започна да го употребява доста време, след като вие вихрехте същата вербална вакханалия срещу други
- Не Жоро, а ТИ беше инициаторът на многобройните състезания, от които се сниши, след като Жоро ти показа, че е готов да се яви на тях
- Жоро не ходи да чука по разни врати, а отива на срещи, които други му определят, а като усещат дебелия край, се покриват, както той правилно казва, като "п--ка в нови гащи".
- Корти не е профил на Жоро, а е жена, при това много привлекателна. Такава, с каквато ти и компанията ти едва ли някога сте имали честта да общувате.
Когато, драги Венцивалери, добавиш тези уточнения в поста си, можеш да накараш човек да си помисли, че все пак някакво зрънце почтеност е останало и у теб. Но не вярвам.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Всеки с усещанията си
15.04.2021 18:04
Хайде посочи един поне мой постинг или коментар в който
да има цинизми . В който по какъвто и да е начин да съм засегнал родители и деца.
Не става въпрос за снишаване , а за лична хигиена. Прочетох, че ти липсва Катана. И на мен ми липсва. Впрочем знаеш ли че Катана и ,, Ико,, са колеги от ,,Металхим,, Че са и добри познати. В блога те двамата ме домъкнаха, срещали сме се на по питие, вкл семейно. Карали сме се, сърдили сме се, но всичко е било без да се престъпват границите на укоримостта.
Пак ще кажа, всеки с усещанията си, от там и мярата за почит, чест, възпитание. Не можеш никого да накараш да се държи като гамен, ако не е такъв.



petgrig написа:
който си избълвал тук, липсват няколко уточнения:
- Жоро подхвана теб, Икокото, Пръцко и сие заради гаврите ви с блогъри, които напуснаха заради вас и от които имаше какво да се научи. За разлика от вас.
- Жоро е казвал много пъти, че езикът, който използва срещу вас, го е взел назаем от вас. Факт е, че започна да го употребява доста време, след като вие вихрехте същата вербална вакханалия срещу други
- Не Жоро, а ТИ беше инициаторът на многобройните състезания, от които се сниши, след като Жоро ти показа, че е готов да се яви на тях
- Жоро не ходи да чука по разни врати, а отива на срещи, които други му определят, а като усещат дебелия край, се покриват, както той правилно казва, като "п--ка в нови гащи".
- Корти не е профил на Жоро, а е жена, при това много привлекателна. Такава, с каквато ти и компанията ти едва ли някога сте имали честта да общувате.
Когато, драги Венцивалери, добавиш тези уточнения в поста си, можеш да накараш човек да си помисли, че все пак някакво зрънце почтеност е останало и у теб. Но не вярвам.

цитирай
3. apostapostoloff - Аман от вас, бе! Аман!
15.04.2021 18:23
Съвременните българи стават само за едно- за лош пример.

В новия парламент това стана очевадно. Както и да гласуват българите, те избират такива като тях- некадърни простаци, с които гъсто е населена България.
цитирай
4. hloris - Венци,
15.04.2021 18:33
ти за мен СИ и ще си останеш джентълмен...никой и нищо не могат да ме убедят в качествата,които ти се приписват,и които ти не притежаваш,особено просташкия сленг на изразяване.
Поздрави за достойното ти поведение и държание дотук!
цитирай
5. vencivaleri1951 - Не мога да не се съглася
15.04.2021 18:38
Във всеки следващ парламент , като че ли матрЯлът е по лош.
Отнася се за всички фракции.

quote=apostapostoloff]Съвременните българи стават само за едно- за лош пример.

В новия парламент това стана очевадно. Както и да гласуват българите, те избират такива като тях- некадърни простаци, с които гъсто е населена България.[/quote]
цитирай
6. vencivaleri1951 - Благодаря!
15.04.2021 18:42
И понеже Жорко за храна пише, то не е лошо да прочете в ,,Голямата книга,,, че ,,Не Мърси туй що влиза в устата ни, а това което излиза,, Б. А. Цитатът е по памет и смисъл



hloris написа:
ти за мен СИ и ще си останеш джентълмен...никой и нищо не могат да ме убедят в качествата,които ти се приписват,и които ти не притежаваш,особено просташкия сленг на изразяване.
Поздрави за достойното ти поведение и държание дотук!

цитирай
7. petgrig - Венци,
15.04.2021 20:34
пак установявам колко избирателно не се сещаш за груби думи, които си използвал срещу опонентите си.
Нека ти помогна - видял си, че ми липсва Катана. Сега разгледай по-добре целия списък и си помисли дали няма там и такива, които си наричал какви ли не. И ,да, използвал си цинизми.
цитирай
8. hloris - petgrig
15.04.2021 21:01
не зная,а и не ме интересува кой си,но да вметна относно katana,който ти липсва...та същия този с още няколко блогъра от неговата групичка си бяха спретнали такава гавра върху мен,че щяха да ме съдят реално....и пак по донос на същия ме избърсаха веднъж като ник на полигор без никакви предупреждения....та този същия никак,ама никак не ми липсва.
така се е гаврил....иронично-саркастично убеден на 100%,че аз съм Полигор....съзнателно или не,но бях подложена на як тормоз тогава.

пп.Тук обстановката е такава,че всеки малко или много в определени моменти си е изтървавал нервите.Както казва един мой реален приятел,който вече не пише тук,че мястото му действало така,че не могъл да се познае.
А доколкото ми е известно,то катана и икономиста бяха първи приятели,катана редовно коментираше при него,и двамата страшно се уважаваха.
цитирай
9. blackpredator - Венци,
15.04.2021 22:39
поетичната таласемия на известния хисарски таласъм пулюгриг,
изисква кръвопреливане на простотия од яко назобени ментета
добро му е лечението..

иначе, менюто на Гочето е с доказан лечебен ефект
лекува от акне до облъчване од Фукушима
водата, в която са киснати гочосемената,
по бактерициден ефект, ако съдя по навалицата никове,
съдържа триесе сребърни йона...
цитирай
10. vencivaleri1951 - Едно е рязък коментар, съвсем друго вулгарен и просташки
15.04.2021 22:44

Ти вероятно ми припомняш, че казах ,,трътла,, на Ангелина, което не ми прави чест, а и се извиних. Бях и предизвикан. Ставаше въпроси от репортажите и от Киев, където тя ни осведомяваше, че всичко е мирно, спокойно, а мои колеги състуденти ми пишеха, че идват зловещи събития. Написах и да отиде на Изток и на юг и ,че ще и финансирам разходите и извън планираните от радиото. Обвини ме , че я подкупвам, че искам да не говори истината и да нагнетявам обстановката. Тогава и казах трътла и, че мисли с тази си част. Може би е права да мисли така, предвид спонсорите си. Видяхме после колко спокойна беше Украйна, клането в Мариупол , изгорените хлапета в Одеса.
Небесната сотня в Киев.
Така, че да имаш да вземаш. По,, тежък,, епитет не е цинизъм. Спорът не беше заяждане, а различно мнение по сериозен геополитически проблем, който е и до самите нас.
Аз бях разтревожен, тя лежерна-е разменихме си остри реплики, но чертата на приличието не бе престъпена.
Ти само днес и вчера ме нарече няколко пъти ,,мръсник,, без да съм те споменавал никъде и за нищо .


petgrig написа:
пак установявам колко избирателно не се сещаш за груби думи, които си използвал срещу опонентите си.
Нека ти помогна - видял си, че ми липсва Катана. Сега разгледай по-добре целия списък и си помисли дали няма там и такива, които си наричал какви ли не. И ,да, използвал си цинизми.

цитирай
11. fun1001 - бравоо,постоле,един Коментар за 'Златният фонд на Блогето))
15.04.2021 22:47
apostapostoloff написа:
Съвременните българи стават само за едно- за лош пример.

В новия парламент това стана очевадно. Както и да гласуват българите, те избират такива като тях- некадърни простаци, с които гъсто е населена България.



...като, гледам,пак ,кои бъркат в Казана( с клюки, Венци,
добре, че има и такива като нас...нормалните )

petgrig написа:
а ,Батмана(СашоДонев) Тутанкамон991, мен, ще пита, аз коя съм,
и буля Хльорица, винаги в..интриЖката @
Хранене, беше Темата, нали )
/хайде, утре, повече, ще отворя нов пост,имах гадже "баш доцент".
от Института по Хранене, БАН..първият ми Професор,както се шегувам..)
и това на 22..)
приятна вечер,на всички..
цитирай
12. putinoid - Случайно надникнах и виждам пак ...
15.04.2021 23:36
Случайно надникнах и виждам пак проява на пълна ненормалност.Само тролът пръцко и тролесата уондър вземат оня пергриг за мен.
Много пъти съм заявявал, че онова влечуго кака тана савичката изобщо не мога да го понасям и се радвам, че не смърди тук, камо ли пък да ми липсва.
цитирай
13. hloris - Юлия,
16.04.2021 00:09
ще те помоля тук,публично,за две неща:
1 престани да ме спрягаш в твоите коментари,ако обичаш,както и да ме обиждаш
2.престани да ме сватосваш с апостолофф...мен ,ако ми трябва мъж,то зная къде да го потърся и намеря.

Да,темата е хранене,но ние обсъждаме тона,с който ни е поднесена тя,
а това никак не е маловажно.

пп.тъчеш едновременно на два стана,седиш на два стола...гледай да не останеш на земята накрая, "сестро"
цитирай
14. vencivaleri1951 - Абе, понякога ми е жал за Жорето и профилите му
16.04.2021 01:46
Заедно, едва ли комуникират с повече от 500 думи...и то какви
Изградил си свой свят, вярва в него и имаме ли право да му го рушим. Повечето деца мечтаят за велики дела и това е нормално. Едната баба почина сравнително млада и тежко го преживях. Мечтаех да стана лекар и да направя така, че смърт да няма.
Жорко емоционално не е излязъл от пубертета. Ежи се, хвали се,, макар и компанията му едва ли вярва на бълнуванията Жорови. Вярваш ли че Гетьо не е наясно със ,,сънищата,, на ,, холандеца,,? Шеф в сериозна американска софтуерна фирма и вместо да ,, му се повръща,, от клавиатура и монитор, то под най различни профили с часове е в социалните мрежи. Абе да не дава Господ...



blackpredator написа:
поетичната таласемия на известния хисарски таласъм пулюгриг,
изисква кръвопреливане на простотия од яко назобени ментета
добро му е лечението..

иначе, менюто на Гочето е с доказан лечебен ефект
лекува от акне до облъчване од Фукушима
водата, в която са киснати гочосемената,
по бактерициден ефект, ако съдя по навалицата никове,
съдържа триесе сребърни йона...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5059709
Постинги: 1352
Коментари: 19559
Гласове: 5477
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031