Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2018 12:21 - БОСИЯТ ЧОВЕК
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2407 Коментари: 8 Гласове:
17

Последна промяна: 20.07.2018 12:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 
... понеже хлебецът е мек и блага! – лютата ракия, 
ме нерви Босият човек в прайм-тайма и по икиндия, 
защото знам какво е глад, задавам си безброй въпроси – 
защо живеем като в Ад, макар и да не ходим боси,
защо безумници мъже въртят държавното кормило,
 

защо без куче в чекмедже отмина детството ни мило,
защо ни лъжат – и защо крадат от скринчето на мама,
защо – дори без три по сто, денят е зрителна измама, 
защо и този бос Човек ще пукне скоро – без патъци,
защото хлебецът е мек във робските ни рахатлъци.

19 юлий 2018 г. 
гр. Варна, 21, 00 ч.

 




Гласувай:
18


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. nedovolen - Разгеле. Обвърза го със събитие 1 в ...
20.07.2018 13:21
Разгеле. Обвърза го със събитие 1 в територията БГ.
В ранни коментари в блога на Босия съм писал, и с протести не става. Не зацепил, както и да е. Преди месец два пъти говорих с него по телефона.

Става само с промяната на повечето на ”това под шапката”. Което съм коментирал многократно.

Най- значимото за човек, предприел такава крачка. Да отнемеш живот, който не си дал, с глад, хапче и т.н. е Божи грях. Няма прошка, или твърде трудно. Първо не знаеш каква душа се е вселила в теб с раждането. Какво прекъсваш. Дълга тема.
Поддържам поведението му, спрямо общоприетите схващания. По горе не ми се говори.
цитирай
2. radostinalassa - Защото има психопати, за които
20.07.2018 13:47
не съществува емпатията. Те нямат чувства на съпричастие към чуждото нещастие. Така са родени, и винаги тях избират , за да управляват държавите в този дух.
цитирай
3. анонимен - Ако всинцата ни Херои са от тоя тертип,
20.07.2018 18:50
radostinalassa написа:
Много се надявам, че само ще излекува псориазиса си при такова гладуване.

е обяснимо зашо сме на това дередже
цитирай
4. krumbelosvet - Бе ти
20.07.2018 22:44
Ти роб ли си? Ми оти викаш "робските НИ"? Баси шизофренията - ние сме роби, ама аз не съм.
цитирай
5. анонимен - "защо ни лъжат – и защо крадат ...
20.07.2018 22:49
"защо ни лъжат – и защо крадат от скринчето на мама..." - и не само на мама, но и на свекър, свекърва, майка и баща - и не само лъжат, но ги убиват!!!... Това се случи със свекърва ми и с моя баща. Свекърва ми - точно си я погубиха за нула време нейната многообичана внучка и нейната дъщеря - ограбиха я и я захвърлиха в гроба като клошарка, като непотребна вещ някаква, а моят баща - не само че го ограбиха, но и душата му убиха и то пак в преклонната му възраст - това направиха моята сестра и т. нар. зет. Представи си - това направиха т. нар. им - ДЕЦА!!!
С уважение...
цитирай
6. анонимен - "защо ни лъжат – и защо крадат ...
20.07.2018 22:50
"защо ни лъжат – и защо крадат от скринчето на мама..." - и не само на мама, но и на свекър, свекърва, майка и баща - и не само лъжат, но ги убиват!!!... Това се случи със свекърва ми и с моя баща. Свекърва ми - точно си я погубиха за нула време нейната многообичана внучка и нейната дъщеря - ограбиха я и я захвърлиха в гроба като клошарка, като непотребна вещ някаква, а моят баща - не само че го ограбиха, но и душата му убиха и то пак в преклонната му възраст - това направиха моята сестра и т. нар. зет. Представи си - това направиха т. нар. им - ДЕЦА!!!
С уважение...
цитирай
7. chavdar01 - БРАВО!
20.07.2018 23:08
БОРБАТА ВЕЧЕ Е НА ЖИВОТ И СМЪРТ!!!
В БУКВАЛНИЯТ СМИСЪЛ!
цитирай
8. radostinalassa - Изтрих коментара си, когато
21.07.2018 00:39
чух, че Босия имал увредени бъбреци. Все пак се надявам да е добре. Въпреки всичко.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9343879
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031