Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2013 15:43 - Късен ватикански фалшификат за Кирил и Методий на „староарменски” език
Автор: iliyanv Категория: История   
Прочетен: 2266 Коментари: 4 Гласове:
4



Дълго време данните за първите честванияя на Кирил и Методий в България се отнасяха за годината 1851, а за мястото единодушно бе сочен град Пловдив. Докато през 80-те години на миналия век бе открито писмо на Минас Пъжъшкян -  арменския историк,пътешественик и член на Венецианската конгрегация, каквото и да означава това. Писмото е писано на староарменски език, явно този език е бил много популярен във Венеция и Ватикана, където и днес се съхранява. То е публикувано в „Арменски пътеписи за Балканите ХVІІ-ХІХ век. Съставителство, превод от древноарменски и коментар Агоп Орманджиян.” С., 1984, с. 216.  Ето и прословутия текст на Бъжишкян, както се оказа, че е по-правилно да се произнесе фамилията на великия арменски географ: „По пътя той (Стовян) ми обясни, че вечеринката е по случай българския празник на писмеността, сиреч това, което ние правим в деня на Месроб Мащоц, но ми обясни, че никой не смеел да говори за този празник, наречен на Сирила и Мефота, които са написали българската азбука, защото гърците им забранявали. Жалко! Като че този народ е двойник по съдба на арменския“. Особеното в случая, че Бъжишкян сочи датата на честването 22 май 1813 година. Изследвайки въпроса за ранните честванията на Кирил и Методий в България, попаднах на една добра книга по темата - "Борба за делото на Кирил и Методий", София, 1969, а нейният амтор се казва - Боню Ангелов. Ето какво намерих за честванията на Кирил и Методий в Шумен. В дописка от Шумен (30.08.1857 г. "Цариградски вестник", бр. 353, стр. 4) се казва: "Первий път тази година славиха нашите учебни заведения памятта святаго Методия, българскаго апостола, когато госпосин управителя Доброплодний приказа и слово сходно на то." Самият автор Б. Ангелов е дълбоко учуден и пише смаян – „но как е възможно шуменци да не знаят нищо за брата на Методи – Св. Константин Философ ?”
Някакво паранормално събитие от регионален мащаб ще да се е случило в Шумен между годините 1813 и 1857. Астероид, малка ядрена бомба или извънземна интервенция са изтрили паметта на шуменци и те са забравили, че Методий е имал брат на име Кирил? Нека да оставим решението този въпрос в ръцете на сериозната академична наука. Освен това авторите на фалшификата не са взели предвид, че в първите години българите са чествали двамата братя на три различни дати - 14 февруари – Констатин-Кирил; 6 април – за Методий; 25 август – общо за Кирил и Методий, или само за Методий, какъвто е случаят в Шумен и са посочили „на око” по-често празнуваната дата – 24/22 май.  



Гласувай:
5
1



1. marknatan - Кучето на Павлов и делиорманската ...
04.12.2013 06:28
Кучето на Павлов и делиорманската самодейност минаваща за академична имат "научен" отговор и поредното исто обяснениен и за този, да използвам формулата на възприета от ромунешките историчари за обчснение на българската история, "fenomen"

Една глътнала бастун титулувана филибарска мастия се изтъпанчи с при кучето на Павлов и помиярите науюено обчсниха, че Кироимето бил юествуван от прашославните скотове, а брат му методий бил почитан от светската патриотична късно антична ранносредновековна и до ренесансова българска власт, дали на запад некъде до имокина север до турни Северин не се обадиха, но науюеното обяснение на бг лайнометите е въведено в употреба за обчснение на феномена кироимето, за които има по малко матрялни следи от десетте гави на Йоан Кръстител съхранявани само в Атонския СветиБалкан на майюин език.

Бг лайнометите имат "научени отговори" за вся и всьо. Проблемът им без да го осъзнават е е са маймункси обчсненеичта за маймунюоци , а не человечески, за хора.

Само маймуна ще докаже, че можело да намерчт матрялни следи от кироимето в нкой манастир, и това доказвало, че те били съществуваи,

Рицарко по попски обсни, че кироимето и брат им константин били анатемосани и затова немало никви мтрялни следи за тх по свето и не същестшували в идеалната частна собственост на т нар българи , т.е. нематериалната по УКАЗ 56 и последващите недосноени закони за Пичабата, нема ги в пените на Братчта от струга даже и резаните карабини дето помнели бабайко си Кубрат и те немат спомен в рестартирания си софтуер.

Без да има нищо материално от късните пост ренесансови агиографски фигури на Кироимето и без да е част от българската средновековна култура и паметта на този българки народ новата порода "Болгарцъй задунайских дупедавцъйх ", защото доказано е, че старите българи си немат и най-малка представа за, тези чучела възниканали след идването на османците, са най-яростните защитници на ИНТЕЛЕКТУАЛНАТА ПОЛИТИЧЕСКА ИЗМАМА СЪЗДАДЕНА ДА ГИ ЗАЛИЧИ И ПОДМЕНИ СЪС ИЗКУСТВНО СЪЗДАДЕНОТО СЛАВЯНСТВО.

Уфолозите Бг лайнометите стигат дотам в духовния си мрак на слепоци и глияави глисти, че дори уфолозите от некво жълто списанийце списвано от подобие на делиорманската самодейност да вадят докази за фсите серафимки, които доказвали на бг лайнометите кви славяни били техните помаци бе дори да осъзнавта и осмислят прилоожение текст доказ на свещената славчнска крава и вдъхновителч на славистиката Ян Колар какво означава , цитирм :

" Един от най-изтъкнатите апологети на панславизма, словашкият поет Ян Колар (1793 – 1852), възкликва десетилетие преди нейната поява: „Дай Боже да мога да посетя „Перуновата планина" [Пирин] в Македонотракия, между Струма и Места! Така се надявам, че там ще намерим ако не нещо по-старо, то барем оригинален текст от Кирил и Методия."

Дедо Боже чу молбите на пуета и воала изкочиха доказите не къде а в " в Македонотракия" !
Руската проституцич, кочто за сто години е окупирала северно българските воеводства Валахич, Молдавско, Седмоградско не е успчла да анмери ни едно веществено доказателство в "славянските"манстири дто били изписани на неразбираемия за ромуншкия народ от г аристокраията и бг духоветсвото черковно славянски език нито едно доказтелство от неунищожените от ганите турски поробители славянски църкви, след изтеглянето им от там намери доказите за кироимето в "Македонотракия"

Е кой във Влахомолдовскотрансилванско ( 7 градско) е поюитал киро и мето В бг аристокрацията била поюитала мето павославните скотове киро а ромунещето Шехерезада, затова там немало следи от кироимето Апостолите на славяните Делиорманскин Лайнометствания за тех българия е Прабългарския триъгълник Каспичан Разград Шумен

Проститута с кучето на Пашлов дори не осъзнават кви помияри са с целата БАН яджийска школав нелепите си обяснения по нашенски .
Киро го поюитали светската власт в средновековието ха аха мето духованта а във валахия зачитали шехерезада
цитирай
2. marknatan - рицар истипосал пловдиската ма...
05.12.2013 02:43
рицар истипосал пловдиската мастия дето с куюето на павлов доказа, че православните скотове поюитали кироимето а православната аристокрация брат му мето

ето я с визитката и не е била пияна и в това матийко предвне ми си е същия папунчк психар подвизаващ се при кучето на павлов

"Димо Чешмеджиев - историк от Пловдивския университет "Паисий Хилендарски", експерт по средновековна история и теория на културата. "Изследовател, анализирал култовете на всички български светци през българското Средновековие, специализант от Франция, Италия и Ватикана."


цитирай
3. rizar - От същия имам една книга за "КиМ"
10.12.2013 18:20
в която е дал 50 образа на "св.Кирил", който така и никъде не е представен да е бил "болгарословенский", а винаги я като Александрийски, я като Катанаски, я като някой друг само не и "научнодоказания" безобразен славянски светец.
цитирай
4. elcho - .
10.03.2016 22:46
Добър ден !...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: iliyanv
Категория: История
Прочетен: 59779
Постинги: 16
Коментари: 168
Гласове: 119
Архив
Календар
«  Ноември, 2018  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930